گزارش بازدید از مجموعه گلدیران

روز چهارشنبه بازدید از مجموعه گلدیران به همت کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران برگزار شد. در این برنامه ابتدا پوریا ضیایی معاونت عملیات شرکت صنایع گلدیران در خصوص چشم اندازهای این مجموعه گفت: ارائه خدمات باکیفیت تامین، تولید، توزیع و پشتیبانی لوازم الکترونیکی در خاورمیانه، ایجاد بالاترین حس اعتماد در ذهن مخاطبان (مشتریان - ذی‌نفعان)، ایجاد روابط پایدار با شرکای تجاری داخلی و خارجی، توسعه سهم بازار از طریق گسترش کانال‌های فروش در سطح بین‌الملل و بهره‌وری از آخرین فناوری‌های روز دنیا در جهت توسعه کسب‌وکارها از جمله چشم اندازهای مجموعه گلدیران است.

وی افزود: از مزیت‌های اصلی گلدیران و برند انحصاری جی‌پلاس، می‌توان به عرضه محصولات متنوع و روز دنیا با قیمت مناسب، شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور و خدمات پس از فروش فعال در ۳۶۵ روزسال اشاره کرد. علاوه برآن هلدینگ گلدیران به عنوان یک برند کارآفرین ملی توانسته تا به امروز حدود ۲۸۰۰ نفر همکار را در خانه خود پذیرا باشد.

معاون عملیات شرکت صنایع گلدیران در رابطه با مهم‌ترین شرکای تجاری گلدیران عنوان کرد: از جمله مهم‌ترین شرکای تجاری گلدیران نکسار، برند جدید گروه گلدیران است که با ارائه تلویزیون به عنوان اولین محصول خود، قدم در مسیر توسعه و بهبود سبک زندگی خانواده‌های ایرانی گذاشته است. آنچه در نکسار ارزش تلقی می‌شود "کیفیت" و "ضمانت" در کنار یکدیگر است. از این رو توسعه سبد محصولی با هدف تامین نیازهای مشتریان و ارائه یک تجربه خرید مطمئن جزء ماموریت‌های اصلی نکسار به شمار می‌آید.

وی بیان کرد: از سوی دیگر نیز جی‌پلاس آرزوی دیرینه گلدیران در بحث تولیدات داخلی و ایجاد یک برند ملی ارزشمند بوده است. جی‌پلاس ارزش را کیفیت مطابق با نیاز مصرف‌کنندگان تعریف می‌کند. در حقیقت گلدیران پس از سال‌ها تلاش در سطح بین‌المللی برآن شد تا تجربه این سال‌ها را در جهت بهبود این صنعت و بهره‌مندی از امکانات داخلی بار دیگر بنا سازد.

او اظهار کرد: درحال‌حاضر جی‌پلاس، بازار ایران را به عنوان شروع فعالیت‌های خود در نظر گرفته و سعی دارد تا در آینده‌ای نزدیک، کشورهای دیگر را نیز پوشش دهد. این برند ایرانی با ارائه سبد متنوعی از محصولات سعی در پوشش بخش‌های جدیدی از بازار دارد.  جی‌پلاس به عنوان ماحصل دانش و تجربه 30 ساله گلدیران، سعی دارد تا علاوه بر تضمین کیفیت محصول، با ارائه خدمات پس از فروش منحصر بفرد و ایجاد تجربه‌ای متمایز در خرید، ارزشی فراتر از یک محصول ایرانی برای مخاطبان ارائه کند.

پوریا ضیایی عنوان کرد: گلدیران، همواره به دنبال انتخاب بهترین شرکای تجاری بوده از این رو از همان ابتدای تاسیس شرکت، نمایندگی انحصاری برند ال‌جی را در ایران برعهده گرفته است. ال‌جی با گذشت بیش از ۷۰ سال از تولدش در شرایط کنونی ۷۱ کمپانی زیر‌مجموعه دارد که از این بین تنها ۱۶ مورد در بخش محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کنند. مرکز مدیریت این هلدینگ بزرگ در برج‌های دوقلوی ال‌جی موسوم به TwinTowers در شهر سئول واقع شده است.

وی افزود: ال‌جی به عنوان یکی از پنج شرکت برتر دنیا در حوزه خدمات پس از فروش بر روی کیفیت توام با نوآوری تاکید دارد و همواره فن‌آوری‌های جدید را وارد زندگی روزمره مردم دنیا کرده است. همکاری با این برند بین‌المللی، باعث شد تا گلدیران با رعایت استانداردهای جهانی در نحوه سرویس‌دهی به مصرف‌کنندگان، فرهنگ خدمات پس از فروش در ایران را به سطح جهانی ارتقا دهد.